نکات ظاهر طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی کمانکش

نکات ظاهر طراحی سایت : امروزه رقابت در اینترنت یکی از هیجان انگیز ترین و سخت ترین رقابت ها در دنیا است به این دلیل که طراحان سایت زیادی در آن هستند و کاربرانی که در سایت ها گشت می زنند بسیار باهوش هستند و گول مطالب کپی شده و شعار های بیهوده را نمی خورند و در این رقابت رعایت کوچکترین نکاتی باعث پیش افتادن شما از سایر رقبا می شود. یکی از مهم ترین نکاتی که باعث ماندن کاربر در سایت می شود ظاهر و زیبایی ظهر طراحی سایت می باشد.

در این مقاله قصد داریم درباره ظاهر سایت ها صحبت کنیم لطفا تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

طراحی سایت حرفه ای

رنگبندی

یکی از نکاتی که در ظاهر طراحی سایت موثر است ، رنگبندی و نحوه انتخاب رنگ بخش های مختلف سایت می باشد. رنگبندی هم اصول خودش را دارد مثلا یک سایت هیجانی باید از رنگ قرمز و رنگ های گرم و جیغ در سایتشان استفاده کنند و سایت هایی که نیاز به تمرکز دارند باید از رنگ های آبی کم رنگ و … استفاده کنند. اگر شما در سایت خود از رنگبندی کمک بگیرید می توانید در بازار رقابت برتر از رقبایتان باشید.

فونت

استفاده از فونت هم ظاهر سایت را زیبا می سازد مثلا فرض کنید سایت شما فونت tahoma با سایز ۲۴ داشته باشد آنقدر زشت می شود که کاربر دیگر دوست ندارد در سایت شما حتی ۱ ثانیه هم بماند پس در ظاهر سایت خود دقت کنید.

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: